چمران: شورای ائتلاف و جبهه پایداری به نتیجه واحدی رسیده است

چمران: شورای ائتلاف و جبهه پایداری به نتیجه واحدی رسیده است



رییس شورای شهر استان تهران گفت: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با دوستان جبهه پایداری به نتیجه مثبت و واحدی برای معرفی ۳۰ نامزد استان تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده است.

  • جاباما -استیکی سایت

به گزارش مجاهدت از مشرق، مهدی چمران روز پنجشنبه (سوم اسفندماه) در گفت وگویی در خصوص آخرین شرایط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف مجموعه‌ای از گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی و جهادی است. بنابراین این شورا تلاش کرده همه سلیقه‌های متفاوت و مختلف را در حرکت واحد کنار یکدیگر جمع کند.

رییس شورای شهر تهران افزود: برخی از گروه‌ها به تازگی به وجود آمدند که فرصت پیوستن آنها به شورای ائتلاف فراهم نشد و برخی از گروه‌های سیاسی هم جذب این شورا نشدند. البته برای حضور در شورای ائتلاف با این گروه‌ها صحبت‌های لازم انجام شد ولی آنها حاضر نشدند این هماهنگی و یکپارچگی را بوجود بیاورند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از مهندسان و پزشکان هم ممکن است فهرست واحدی را برای انتخابات ارائه دهند. البته ما هنوز موفق نشدیم با همه گروه‌ها به توافق لازم برسیم.

چمران درباره آخرین گفت و گوهایی که این شورا با جبهه پایداری انقلاب اسلامی انجام داده است، خاطرنشان کرد: قرار است با دوستان جبهه پایداری به نتیجه مثبتی برسیم و تقریبا به این نتیجه رسیدیم و به زودی فهرست ۳۰ نفره توافق شده تهران منتشر خواهد شد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است


این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید