چهار حوزه نقش آفرینی بسیج دانشجویی در ایام انتخابات


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از یزد،«اکبر عابدی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در نشست مشترک با مسئولین قشر و اعضای بسیج اساتید استان یزد گفت: سیاست گذاری بسیج دانشجویی بر حضور فراگیر دانشجویان، گسترش و توسعه مخاطب، کار جدی و عمیق با محوریت حل مساله در دانشگاه‌ها تعیین گردیده هست.

وی افزود: برای تحقق این سیاست‌ها قطعا هم افزایی بسیج دانشجویی و اساتید اجتناب ناپذیر هست.

عابدی بیان داشت: رهبر انقلاب در ترسیم فضای جنگ شناختی و جنگ نرم دانشجویان را افسران جنگ نرم معرفی کردند. ایشان همچنین فرماندهان این جنگ را اساتید می‌دانند. این تاکیدات وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

وی ابراز داشت: اکنون که هر دو قشر بسیج دانشجو و اساتید در محیط دانشگاه کار می‌کنند می‌بایست به نحو احسن با یکدیگر همکاری داشته و به فعالیت‌های هم ضریب بدهند. بسیج دانشجویی در این زمینه کاملا اعلام آمادگی می‌کند و همه تلاش خود را برای بهبود این ارتباط می‌کند. 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تاکید کرد: اعتقاد بنده این هست که دانشگاه موتور پیشران جامعه بوده و موتور پیشران دانشگاه بسیج هست.

وی با تشریح نقش آفرینی بسیج دانشجویی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات در ۴ حوزه اصلی گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه با برگزاری مناظرات و جلسات سیاسی در صحن دانشگاه‌ها و خوابگاه به فعالیت می‌پردازد. در حوزه جامعه نیز با برگزاری تریبون‌های آزاد و تخاطب رو در رو با مخاطبان به بحث و گفتگو می‌نشیند. 

عابدی عنوان کرد: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی، شبکه سازی در این فضا و انتشار گسترده محتوا نیز یکی از حوزه‌های فعالیت بسیج دانشجویی هست. 

وی تاکید کرد: در لایه نخبگانی نیز که نیازمند همراهی بسیج اساتید هست، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و میزگرد‌های انتخاباتی در دستور کار هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید