نماد سایت مجاهدت

چهار حوزه نقش آفرینی بسیج دانشجویی در ایام انتخابات


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از یزد،«اکبر عابدی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در نشست مشترک با مسئولین قشر و اعضای بسیج اساتید استان یزد گفت: سیاست گذاری بسیج دانشجویی بر حضور فراگیر دانشجویان، گسترش و توسعه مخاطب، کار جدی و عمیق با محوریت حل مساله در دانشگاه‌ها تعیین گردیده هست.

وی افزود: برای تحقق این سیاست‌ها قطعا هم افزایی بسیج دانشجویی و اساتید اجتناب ناپذیر هست.

عابدی بیان داشت: رهبر انقلاب در ترسیم فضای جنگ شناختی و جنگ نرم دانشجویان را افسران جنگ نرم معرفی کردند. ایشان همچنین فرماندهان این جنگ را اساتید می‌دانند. این تاکیدات وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

وی ابراز داشت: اکنون که هر دو قشر بسیج دانشجو و اساتید در محیط دانشگاه کار می‌کنند می‌بایست به نحو احسن با یکدیگر همکاری داشته و به فعالیت‌های هم ضریب بدهند. بسیج دانشجویی در این زمینه کاملا اعلام آمادگی می‌کند و همه تلاش خود را برای بهبود این ارتباط می‌کند. 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تاکید کرد: اعتقاد بنده این هست که دانشگاه موتور پیشران جامعه بوده و موتور پیشران دانشگاه بسیج هست.

وی با تشریح نقش آفرینی بسیج دانشجویی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات در ۴ حوزه اصلی گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه با برگزاری مناظرات و جلسات سیاسی در صحن دانشگاه‌ها و خوابگاه به فعالیت می‌پردازد. در حوزه جامعه نیز با برگزاری تریبون‌های آزاد و تخاطب رو در رو با مخاطبان به بحث و گفتگو می‌نشیند. 

عابدی عنوان کرد: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی، شبکه سازی در این فضا و انتشار گسترده محتوا نیز یکی از حوزه‌های فعالیت بسیج دانشجویی هست. 

وی تاکید کرد: در لایه نخبگانی نیز که نیازمند همراهی بسیج اساتید هست، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و میزگرد‌های انتخاباتی در دستور کار هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل