کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است

کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است


کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار استبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با ۱۴ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در قالب دیدار چهره به چهره در محل میز خدمت بنیاد استان صورت گرفت، اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهم‌ترین مشکلاتی است که از سوی ایثارگران مطرح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: اگر فردی تقاضای اشتغال دارد باید حداقل‌های مهارت آموزی و دانش را نیز داشته باشد، در همین راستا بنیاد با اداره فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی تفاهم نامه‌ای منعقد کرده است که آموزش‌های لازم را به فرزندان ایثارگران جویای کار ارائه دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: افراد با تحصیلات و مدارک دانشگاهی در صورت حضور در ادارات دولتی، باید در آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند لذا باتوجه به تقاضای زیاد و تعداد شغل‌های اندک، ظرفیت قبولی در این آزمون‌ها کم است.

حجت‌الاسلام معصومی تصریح کرد: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد دراین راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند در این زمینه به کارآفرینان کمک کند.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید