نماد سایت مجاهدت

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام شهدا است

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام شهدا هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام، ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار، گفت: برگزاری کنگره شهدا توفیقی هست که به شهدا و خانواده‌های آنها می‌توان خدمت کرد.

وی افزود: در این جامعه‌ای که شاید بسیاری از مشکلات ما را از برخی افتخارات و گنجینه‌ها خدایی ناکرده دور کرده خدمت به شهدا برای ما مفید و اثر بخش هست.

سردار حیدرنیا با توجه به اتفاقات اخیر منطقه، تصریح کرد: اینکه می‌بینید شهید سنوار تا آخرین نفس خود برای اعتلای اسلام و مقابله با دژخیمان و دشمنان می‌جنگد آدم یاد خاطره بسیاری از بزرگان در صدر اسلام می‌افتد.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به سریال مختار، گفت: شاید این تطابق صحنه‌ای که سنوار انجام می‌داد مانند مختار بود، تا زمانیکه داشت برای انتقام خون پاک سید الشهداء می‌جنگید.

وی افزود: برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها برای این هست که الگو‌ها و اسطوره‌های واقعی این نظام و انقلاب به مردم و نسل‌های آینده معرفی شوند.

سردار حیدرنیا ادامه داد: هر کسی در هر کشوری در هر کجای دنیا این الگو‌ها و اسطوره‌ها را داشت، تمام کوی و برزن را مجسمه می‌ساخت، تابلو می‌ساخت و اینها را نشان میداد.

فرمانده سپاه با اعتقاد بر اینکه باید دین مان را به شهدا ادا کنیم، خاطرنشان کرد: کنگره فرصت و محفل مناسبی هست تا با زبان و ادبیات هنر الگو‌های انقلاب را معرفی کرد.

سردار حیدرنیا تاکید کرد: ما باید کنگره برگزار و اسطوره‌ها و الگوها، این شهدا را به نسل جوان خوب معرفی کنیم و در این حوزه نباید کوتاهی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل