گفتمان‌سازی راهکار احیای فرهنگ و جریان‌سازی دفاع مقدس است

گفتمان‌سازی راهکار احیای فرهنگ و جریان‌سازی دفاع مقدس است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «احمد ریواده» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۲ که در سالن جلسات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز آشنایی نسل جوان با سیره، راه و خط امام (ره) و شهدا یک ضرورت است چراکه راهکار همه مشکلات برگشت به سیره امام (ره) است.

وی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، افزود: درست است که در دوران دفاع مقدس شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی داشتیم، اما امروز با توطئه‌ها و ترفند‌هایی که دشمن علیه نظام اسلامی ایران طراحی کرده، شرایط ما از زمان جنگ بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است، مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم دانست.

وی گفت: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرارداده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

ریواده با بیان اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا و خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت مهمی است، افزود: گفتمان‌سازی راهکار احیای فرهنگ و جریان‌سازی دفاع مقدس است و عبور از بحران‌ها و مشکلات از طریق بازتولید گفتمان دفاع مقدس امکان‌پذیر است و امروز به احیا این گفتمان نیازمندیم.

ی گفت: شهیدان والامقام همواره نماد و الگو اقتدار و هویت کشور هستند و باید در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطر آنان تلاش کنیم.

معاون استاندار افزود: میدان جنگ دشمنان علیه ملت ایران عوض شده است. استراتژی جنگ دشمن از جنگ تسلیحاتی و فیزیکی به جنگ با ارزش‌ها و فرهنگ‌ها تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: فضای مجازی بستری مناسب و ارزشمند برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و ما باید با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی با بیان این که امروز حیله‌های دشمن در همه عرصه‌ها با شکست مواجه شده، زن و خانواده هدف نفوذ دشمن قرار گرفته است، گفت: دشمن، بانوان و قشر جوان را هدف قرار داده است و همه کارگروه‌ها و ستاد ها‌ی شهرستانی باید در حوزه زنان برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید