گفت و شنود/ جنّ نیست !

گفت و شنود/ کمرنگ باشه!



گفت: برخی از این مدعیان اصلاحات (و نه همه آنها ) تمام مشکلاتی را که خودشان بر سر مردم آوار کرده‌اند، به دولت کنونی نسبت می‌دهند!

به گزارش مجاهدت از مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: برخی از این مدعیان اصلاحات (و نه همه آنها ) تمام مشکلاتی را که خودشان بر سر مردم آوار کرده‌اند، به دولت کنونی نسبت می‌دهند! و همه تلاشی را که دولت رئیسی برای جبران خرابکاری‌های آنها انجام می‌دهد، به حساب زمینه‌سازی خودشان می‌نویسند!

گفتم: فاجعه برجام را به ملت تحمیل کرده‌اند، ۸ سال همه امکانات و ظرفیت‌ها و بیت‌المال را به باد فنا داده‌اند، مدیران آنها ۹۲ هزار میلیارد تومان در فولاد مبارکه هپل هپو کرده‌اند، برای آب همدان هیچ کاری نکردند، قیمت مسکن را ۸ برابر کرده‌اند، ارزش پول ملی را از بین برده‌اند، میلیاردها دلار ارز را برباد داده‌اند، ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان قرض بالا آورده‌اند، به فامیل‌های ناکارآمد و بی‌سواد خود مسئولیت داده‌اند، در حوادث طبیعی دنبال عیش و نوش بوده‌اند و… حالا که دولت درپی جبران خرابکاری‌های آنهاست به‌جای شرمساری ابراز طلبکاری هم می‌کنند!

گفت: چاره کار محاکمه علنی و مجازات آنهاست. کار این جماعت از پند و ‌اندرز و هشدار گذشته است!

گفتم: ایول! نیمه‌های شب، صاحبخانه متوجه سر و صدایی شد و شخصی را دید که روی بام خانه است! تصور کرد جنّ است و چند بار بسم‌الله و اعوذبالله گفت، ولی یارو همچنان ایستاده بود. با تعجب گفت؛ چرا ایستاده‌ای؟ و یارو گفت؛ من جن نیستم که با بسم‌الله بروم! پرسید؛ پس برای چه آمده‌ای؟! گفت؛ مرض دارم!

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید