گلزار شهدا کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

گلزار شهدا کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، کمیته ساماندهی گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام شهرستان خوروبیابانک امروز (دوشنبه) به ریاست «احمدرضا طحانی» فرماندار  شهرستان خوروبیابانک و با حضور اعضای مدعو در سالن امام علی (ع) فرمانداری خور برگزار شد.

«احمدرضا طحانی» فرماندار خوروبیابانک در ابتدای جلسه با بیان اینکه گلزار شهدا کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: گلزار شهدا مکانی برای حفظ و احترام به فرهنگ شهادت و پاکی و خلوص انسان‌هایی است که در راه حفظ و دفاع از اندیشه و وطن خویش باارزش‌ترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان را فدا کردند؛ بنابراین وظيفه دستگاه‌های اجرایی حفظ قداست و مرمت گلزار شهداست.

وی با بیان اینکه گلزارهای شهدا یکی از نمادهای ملی ما هستند و باید برای آینده حفظ و حراست شوند، عنوان کرد: وظیفه داریم بستر و اقداماتی که باعث برجسته شدن آثار شهدا و تصاویر شهدا در جامعه می‌شود فراهم کنیم، همه دستگاه‌ها باید با دل، عشق و نیت شهدایی مصوبات کارگروه ساماندهی گلزار شهدا را جدی بگیرند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که می‌توان در راستای تکریم شهدا انجام داد، فعالیت در گلزارها و اماکنی است که شهدا در آنجا حضور دارند، تاکید کرد: رسیدگی به انشعابات گلزارهای مطهر شهدا،ساماندهی مسیر دسترسی به مزار شهدا و حفظ، نگهداری و زیباسازی گلزارهای مطهر شهدا توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

در پایان جلسه در خصوص بهسازی گلزار شهدای روستای چاه ملک و تامین اعتبار مورد نیاز بحث و تبادل نظر و همچنین برنامه‌ها و اقدامات شهرداری‌ها در ارتباط با یادمان شهدای گمنام مطرح شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید