یادواره زنان شهیده و ایثارگر در گیلان برگزار می‌شود

یادواره زنان شهیده و ایثارگر در گیلان برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «احمد رضا منشوری» معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با تشریح برنامه‌های این هفته اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله‌ایم» هست.  

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به ۳ اصل محتوایی با عنوان امید آفرین، نشاط آفرین، ایمان افزا اجرا خواهد شد گفت: آغاز رزمایش رهروان شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا از مهمترین این برنامه‌ها هست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان افزود: ۱۰۰ برنامه سیاسی و روشنگری در بسیج محلات، تبیین هویت زن مسلمان با رویکرد نقش بانوان در دفاع مقدس و برگزاری یادواره زنان شهیده و ایثارگر از دیگر برنامه‌های این هفته هست.

منشوری گفت: در هفته دفاع مقدس افتتاح طرح‌های عمرانی، برپایی میز خدمت و راه‌اندازی اردو‌های راهیان پیشرفت نیز خواهیم داشت.  

وی به افتتاح ۳۰ مسکن مددجویی و بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر آسفالت در این هفته اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های رشت، سیاهکل، تالش افتتاح طرح‌های آبرسانی نیز خواهیم داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به گلباران هزار و ۲۷۸ مزار شهدا گفت: برپایی میز خدمت، نمایش میدانی جلوه‌های عاشقی ۵ شب در شهرستان تالش، روایتگری از دوران دفاع مقدس به مدت ۶ شب در صدا و سیما، نواختن زنگ مقاومت و ایثار به صورت همزمان در تمام مدارس گیلان، برگزاری اجلاسیه شهدای سرباز و اردو‌های راهیان پیشرفت برای دانش آموزان و دانشجویان نخبه از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس هست.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید