۱۴ خرداد داغی سنگین و بزرگ بر دل مردم مومن و انقلابی ایران بود

۱۴ خرداد داغی سنگین و بزرگ بر دل مردم مومن و انقلابی ایران بود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی زاده»  استاندار بوشهر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ۱۴ خرداد داغی سنگین و بزرگ بر دل مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان بود و اکنون پس از گذشت ۳۴ سال از فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت حضرت امام (ره) با حضور میلیونی دلدادگان ایشان از سراسر جهان برگزار می‌شود.

استاندر بوشهر بیان کرد: ۳ هزار نفر از استان بوشهر برای حضور در مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد  سی و چهارمین سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به حرم امام خمینی ره در تهران اعزام شدند.

وی تشریح کرد: با اشاره به اهمیت قیام ۱۵ خرداد در تاریخ ایران عنوان کرد: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در واقع طلیعه و سرآغاز انقلاب شکوهمند اسلامی است.

استاندار بوشهر افزود: تاریخ پرافتخار ایران، مملو از ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و استعمار و استبداد است و ۱۵ خرداد ۴۲ همانند نگینی درخشان در پیشانی مقاومت ملت است.

محمدی‌زاده خاطرنشان کرد: این روز، نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ملت انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و ابعاد مختلف قیام ۱۵ خرداد باید برای جوانان تبیین شود.

وی بیان کرد:  نسل جوان و نوجوان باید با ابعاد مختلف قیام پانزدهم خرداد و مقاومت مردم انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید