مروری بر وصیت‌نامه شهید «حيدرقلی فتحی»

مروری بر وصیت‌نامه شهید «حيدرقلی فتحی»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حيدرقلی فتحی» فرزند مهدی، در چهاردهم اسفند 1337 در روستای ماديان شهرستان داراب در خانواده‏‎ای مقید و مذهبی دیده به جهان گشود و در 23 سالگی شهد شهادت را نوشید.

حیدرقلی از همان کودکی در تحصیل علم نیز کوشا بود و تحصیلات خود را تا نزدیک به دیپلم به پایان رساند و  با شروع جنگ تحميلی، راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام 14 خرداد 1361 در خط مقدم جبهه جفير خرمشهر در عمليات بيت المقدس به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید فتحی:

«ای شهادت چقدر زیبایی! ای خداوندا، از این زیبایی نصیب ما هم بفرما. ای خداوند بزرگ؛ ما را به راه راست هدایت کن تا جانمان را در راهت هدیه کنیم. به ما قدرت و مقاومت عطا کن، تا قدرت خدایی‌ات را به همه عالم نشان دهیم. ای کاش بارها جان داشتم و به راهت هدیه می کردم.

ای امام امت، ای ابراهیم زمان، ای روح خدا، ما سربازان جان بر کف امام زمان (عج) سوگند یاد کرده‌ایم که قطره های خونمان را دریا سازیم، تا درخت اسلام و تشیع سرخ علوی را آبیاری کنیم.

برادران و خواهران؛ راه امام را که راه امام حسین (ع) است، زینب‌وار ادامه دهید. اسلام و امام را تنها نگذارید و از ولایت فقیه و روحانیت مبارز پشتیبانی و حمایت کنید و همه بدانید، این شهادت را خود با قلبی آکنده از عشق به «الله» و امام خویش انتخاب کرده ام.

مادر جان؛ زینب‌وار استوار باشید و اگر می‌خواهی برایم گریه کنی، به یاد حادثه کربلای حسین (ع) گریه کن.

انتهای متن/ س

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید