حجاب، هویت دختران ایرانی است

حجاب، هویت دختران ایرانی است


اسما انصاریان فرزند جانباز شهید عبود انصاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اهواز به تشریح مسائل اخیر پرداخت و اظهار داشت: دشمنان ما اگر خودشان را به آب و آتش هم بزنند، نمی توانند حجاب را از دختران ما بگیرند.

وی افزود: من با زور و اجبار کسی محجبه شدم که با توصیه و پیشنهاد دیگری آن را بردارم. من فرزند شهیدم و به خاطر حرمت خون پدرم و دیگر شهدا هرگز کاری نمی‌کنم که باعث شرمساری شود.

اسما انصاریان گفت: دشمن نباید راجع به پوشش ما نظر بدهد، مگر ما در مورد پوشش آنها دخالت کرده‌ایم. هر کس دین و اعتقادات و فرهنگی دارد و ما هم همه این خصلت های ملی و دینی مان را دوست داریم و آن ها را رعایت می کنیم.

وی متذکر شد: توصیه پدرم و همه شهدا به دختران همسن و سال من این بوده که به بزرگترها احترام بگذاریم و حرف آن ها را گوش کنیم. یکی از حرف ها و توصیه های بزرگترها به ما رعایت عفاف و حجاب است و ما هم با عقل و منطق این نصیحت ها را گوش داده و به آن ها عمل می کنیم.

دختر شهید انصاریان یادآور شد: توصیه می کنم به دختران نوجوان و جوان کشورم که فریب دشمنان را نخورند و خودشان را از چشم نامحرم دور نگه دارند و اجازه ندهند که دیگران، فرهنگ های بی حیایی شان را به آن ها تحمیل کنند.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید