نماد سایت مجاهدت

حجاب، هویت دختران ایرانی است

حجاب، هویت دختران ایرانی است


اسما انصاریان فرزند جانباز شهید عبود انصاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اهواز به تشریح مسائل اخیر پرداخت و اظهار داشت: دشمنان ما اگر خودشان را به آب و آتش هم بزنند، نمی توانند حجاب را از دختران ما بگیرند.

وی افزود: من با زور و اجبار کسی محجبه شدم که با توصیه و پیشنهاد دیگری آن را بردارم. من فرزند شهیدم و به خاطر حرمت خون پدرم و دیگر شهدا هرگز کاری نمی‌کنم که باعث شرمساری شود.

اسما انصاریان گفت: دشمن نباید راجع به پوشش ما نظر بدهد، مگر ما در مورد پوشش آنها دخالت کرده‌ایم. هر کس دین و اعتقادات و فرهنگی دارد و ما هم همه این خصلت های ملی و دینی مان را دوست داریم و آن ها را رعایت می کنیم.

وی متذکر شد: توصیه پدرم و همه شهدا به دختران همسن و سال من این بوده که به بزرگترها احترام بگذاریم و حرف آن ها را گوش کنیم. یکی از حرف ها و توصیه های بزرگترها به ما رعایت عفاف و حجاب است و ما هم با عقل و منطق این نصیحت ها را گوش داده و به آن ها عمل می کنیم.

دختر شهید انصاریان یادآور شد: توصیه می کنم به دختران نوجوان و جوان کشورم که فریب دشمنان را نخورند و خودشان را از چشم نامحرم دور نگه دارند و اجازه ندهند که دیگران، فرهنگ های بی حیایی شان را به آن ها تحمیل کنند.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل