نماد سایت مجاهدت

آزادگان شاهدان زنده انقلاب هستند

آزادگان شاهدان زنده انقلاب هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت و تجلیل از ۴۳ آزاده سرافراز دیواندره در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

«حسینعلی پورقره‌خان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: آزادگان شاهدان زنده انقلاب و ذخایر ارزشمند ایران اسلامی هستند.

وی افزود: این عزیزان با صبر و استقامت دوران اسارات درس آزادگی را به همه ما مسئولین و ملت ایران اسلامی آموختند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره با بیان اینکه ملت ایران باید همیشه قدردان آزادگان و خانواده معزز شهدا باشند، گفت: تأثیر مقاومت آزادگان در زندان های رژیم بعثی و رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس باعث شد انقلاب اسلامی پیروز شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زده شود.

ماموستا «جلال مرادی» امام جمعه دیواندره نیز اظهار داشت: در این مراسم با بیان اینکه شهرستان دیواندره با تقدیم ۲۶۸ شهید و ۴۳ آزاده و ۲۲۳ جانباز دین خود را به نظام و انقلاب ادا کیرده و سرداران ما در دوران دفاع مقدس و خاطره این عزیران در حال حاضر چراغی روشن برای نجات راه ما است.

«سید طاهر حسینی» فرماندار دیواندره نیز تصریح کرد: آزادگان برای ما ولی نعمت و سرپرست دانشگاه استقامت و ایثار هستند و در همه حال یار و یاور انقلاب و اسلام بوده و هستند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از آزادگان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل