نماد سایت مجاهدت

آزادگان شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام را معنا بخشیدند

آزادگان شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام را معنا بخشیدند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ از روز‌های ماندگاری است که خاطرات آن از ذهن و دل ملت عزیز ایران اسلامی فراموش نخواهد شد، در این روز خاک پاک میهن اسلامی‌مان شاهد بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق و تحمل شکنجه‌های جسمی و روحی، قدم به خاک پاک وطن نهادند.

صبوری، صلابت، ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، اوراق زرینی در تاریخ ایثارگری و حماسه‌آفرینی است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

این وارثان شهدا و یادگاران دفاع مقدس با تأسی از حضرت سیدالشهداء (ع) به‌عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام و همچنین با الگوپذیری از پیام رسان دشت کربلا، حضرت زینب (س) بار دیگر آزادگی، شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام را در مقابل دشمن زبون معنا بخشیدند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گران‌قدر، این روز بزرگ را به اسوه‌های مقاومت و یادگاران ارزشمند روزگار سخت، اما عزت‌آفرین تبریک عرض می‌نمایم و برای ایشان از بارگاه خداوند باریتعالی طلب سلامتی و توفیق در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و پیشوای نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دارم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل