نماد سایت مجاهدت

آغاز ثبت‌نام داوران مسابقات قرآن در مازندران

آغاز ثبت‌نام داوران مسابقات قرآن در مازندران


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مصطفی سیفی» رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگارانبا اشاره به آغاز ثبت‌نام سومین دوره سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا یکم مرداد سال‌جاری فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری دوره افزود: پس از ثبت‌نام اولیه بررسی اولیه انجام می‌شود و پس از پذیرش در این مرحله برای ثبت‌نام نهایی لینک سامانه ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان در طرح ارسال خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به شرایط عمومی ثبت‌نام دوره نیز اشاره کرد و گفت: دارا بودن سلامت جسمی و روحی مناسب با شرایط و شئون داوری، شنوایی، بینایی و سرعت عمل مطلوب، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، شرایط سنی لازم حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن است.

حجت الاسلام سیفی اضافه کرد: سطح‌بندی جدید داوران بر اساس بررسی کارشناسی جدید اعلام خواهد شد و داوران پذیرقته شده در این طرح می‌توانند مسابقات قرآن در سطح استان‌های تراز یک سازمان اوقاف، مسابقات مرحله کشوری، مسابقات دانش‌آموزی و فرهنگیان، مسابقات ملی دانشگاهیان، مسابقات نیرو‌های مسلح و… داوری کنند.

وی گفت: سطح مسابقه و سطح داوران مجاز به داوری در مسابقات هنگام صدور مجوز برگزاری تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل