نماد سایت مجاهدت

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سامع خورشاد» رئیس پلیس فتا استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه اقدامات پیش دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی؛ با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی، هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتا استان مازندران با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی، نظیر ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایو‌های مستهجن غیراخلاق، پیکر تراشی و …» افزود: تا کنون با انجام ۶۷۱ رصد عام صورت گرفته ۵۴۱ مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر ۳۴ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صورت گرفته است.

سرهنگ خورشاد به مروجان ناهنجار‌های اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: تمامی تحرکات هنجار شکنان اجتماعی در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر مبتذل، و خارج عرف در فضای مجازی می‌کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند.

رئیس پلیس فتا استان مازندران در خاتمه اظهار داشت: شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل