نماد سایت مجاهدت

اجرای ۱۱ برنامه محتوایی در هفته فرهنگی خمین

اجرای ۱۱ برنامه محتوایی در هفته فرهنگی خمین


به گزارش مجاهدت از ‌دفاع‌پرس از اراک، «حمید کمانکش» امروز (جمعه) در آیین اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در خمین اظهار داشت: هفته برآستان افتاب به عنوان اولین رویداد با این نام در این شهرستان برگزار شده و امید است در سال‌های بعد نیز این برنامه با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد. 

وی افزود: برگزاری این هفته نشان داد، با تجمیع ظرفیت ها و توانمندی ها می توان در هر شرایطی خدمات بزرگی را ارئه داد. در قالب برنامه هفته فرهنگی خمین توان ها درهم آمیخت و دل ها واحد شد که نتیجه آن برگزاری ۸ روز برنامه تحت عنوان هفته فرهنگی برآستان افتاب بود. 

کمانکش ادامه داد: بهترین بخش این برنامه ها پیوند آنها با خدمت رسانی به مردم بود. در این چند روز نوجوانان و جوانان با شور و شوق بالا در کارگاه های مختلف شرکت کردند. 

وی با اشاره به ظرفیت عظیم بیت تاریخی حضرت امام راحل در خمین گفت: این ظرفیت مغفول مانده بود ولی با برگزاری این رویداد، طلیعه احیای این ظرفیت ها رقم خورد که تلنگری برای مسئولین استانی و کشوری نیز بود چراکه این ظرفیت ها نعمتی است که باید از آنها استفاده شود. 

فرماندار خمین ادامه داد: نام امام راحل بالاترین ظرفیت است و نمیتوان آن را با هیچ ظرفیتی مقایسه کرد، از طرفی این مکان و نیروی انسانی موجود در آن نیز ظرفیت دیگری است که باید مورد توجه باشد. 

کمانکش خاطرنشان کرد: ۱۱ برنامه محتوایی و ۴۰ نوع خدمت فرهنگی و اجتماعی، از صبح تا شب در این هفته ارائه شده است. 

انتهای پیام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل