نماد سایت مجاهدت

اخبار سفر رئیس‌جمهور به کردستان بالغانه بود

اخبار سفر رئیس‌جمهور به کردستان بالغانه بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی استاندار و معاونان استاندار کردستان با اصحاب رسانه اظهار داشت: نقد بین رسانه‌ها طبیعی است و نقدهای دلسوزانه منجر به ناراحتی کسی نشود و باید در برابر انتقادات، آستانه تحمل را بالا برد.

وی ضمن تقدیر از پوشش خبری اصحاب رسانه در سفر رئیس جمهور به کردستان افزود: اخبار سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کردستان علی‌رغم همه تراکم و تعدد برنامه‌ها، بالغانه بود و بلوغ رسانه‌ای به این‌معناست که قائده و میزان تعریف و نقد را رعایت کنیم، در غیراین‌صورت اهداف و تاثیرگذاری آن از بین خواهد رفت.

وی نقد رسانه به مدیران را فرصتی برای پیشرفت دانست و افزود: روابط‌عمومی یک دستگاه تنها روابط‌عمومی آن اداره نیست بلکه باید خود را سرباز نظام و دولت بدانند.

زارعی کوشا تصریح کرد: برگزاری این‌ نشست‌ها منجر به یک اتحاد شکلی و پیشبرد برنامه‌ها به بهترین نحو در استان خواهد شد.

وی بر ضرورت آسیب‌شناسی ویژه برنامه‌های روز خبرنگار و هفته دولت در استان تاکید و اظهار کرد: نواقص و ضعف‌هایی که در سالیان گذشته انجام شده، شناسایی و از تکرار آن خودداری شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید با کمک رسانه‌ها اقدامات دولت در هفته دولت امسال به بهترین نحو منعکس شود، ابراز داشت: در برخی از حوزه‌ها هنوز نتوانسته‌ایم واقعیات را منعکس کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل