نماد سایت مجاهدت

استاد مطهری شهید جهاد تبیین است

استاد مطهری شهید جهاد تبیین است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در دیدار با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه عاشورا، افزود: شهید مطهری الگوی همیشه زنده در جامعه که روز شهادت این معلم در سپاه به عنوان روز عقیدتی نامگداری شده است.

وی با اشاره به سیره شهید مطهری و توجه کارکنان سپاه به آن، بیان کرد: ارایه خط مشی مکتبی، نظارت بر موازین اسلام و مقررات اموزش عقیدتی، توجیه و تبیین آن ها تعمیق دینداری و بصیرت است.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: تلاش در رفع ناهنجاری های جامعه، فعالیت در حوزه دین، مبازه با انحرافات و بدعت ها، نیازمند حصور نمایندگی و روحانی سپاه و مربیان بصورت موثر است.

وی ادامه داد: امروز برای تاثیرگداری مربی، جایگاه علمی و داشتن اطلاعات بروز مهم است، تلاش کنید همه کارکنان اثرگذار در دوره ویژه نیز شرکت کنند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: وجه تمایز ما با سایر جوامع در آموزه هایی است که از حصرت ربوبی در قالب دین به ما رسیده است و روحانیون سپاه باید ایمان و اعتقاد و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب را مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و مردمی بودن و ساده زیستی متناسب با نیازهای مردم و توان بیشتر در سپاه دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، داشتن طرح درس متناسب با موصوع تدریس و کلاس، اهتمام به انضباط، رعایت ساعات ورود و خروج، اهمیت به وقت فراگیران، پرهیز از حواشی، استفاده از روش ها و شیوه های نوین، ارایه مقالات کاربردی، تاکید بر تحقیق و پزوهش، تبیین وطایف فراگیران، کسب امتیاز ارزشیابی عالی از دوره ها، رضایت رده خدمتی از مربی و تربیت و تعالی را از ویژگی های مربی موفق نام برد.

حجت الاسلام سرایی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های حوزه نمایندگی و استفاده از اساتید  عالم در برنامه ها، از همراهی و حمایت نماینده ولی فقیه از سپاه و بسیج قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل