نماد سایت مجاهدت

امسال ۱۰۰۰ شغل در اردستان ایجاد می‌شود

امسال ۱۰۰۰ شغل در اردستان ایجاد می‌شود



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد در خطبه نماز جمعه در مسجد جامع اردستان افزود: امسال کارخانه فولاد، کویر مقوا، سیما کاشی و یا تاقان سازی به چرخه تولید وارد می شوند و کارخانه‌ مهاباد ریس و کارخانه موتور که در حال انتقال به کاشان بود به گردونه کار برگشت و کارخانه فولاد آربا که با ۸۰ کارگر کار می کرد امروز افزون بر ۲۰۰ نفر کارگر مشغول کار هستند.

امام جمعه موقت اردستان با تبریک حضور ۹۶ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات افزود: این خطه مردمی مومن، انقلابی و رهرو راه شهیدان دارد. 

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: در فرانسه که خود را مهد آزادی می‌داند ۳۰ درصد در انتخابات شرکت کردند اما با توجه به مشکلات کشور و این که مردم این همه مشکلات اقتصادی دارند در انتخابات حضور بالای ۵۰ درصدی داشتند که نشان از عظمت، آگاهی، ایمان و علاقه مردم به نظام اسلامی دارد و امیدواریم مسوولان بتوانند به وظیفه سنگین خود در مقابل مردم‌بدرستی عمل کنند.

وی افزود: این لطف خداست که دلها را به مسیر درست انتخاب سوق می دهد و خدا به این مردم عنایت می کند و شخصی انتخاب شد که نگاهش بدرون است و به بیگانه دل نمی‌بندد و ما هیچ راهی جز تقویت بنیه اقتصادی از درون خود کشور نداریم.

امام جمعه موقت اردستان در رابطه با بخش کشاورزی شهرستان گفت: وضعیت کشاورزی باتوجه به کمبود آب باید تغییر نوع کشت دهد و به سامانه نوین مجهز شود که این کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد کارخانه‌ای تعطیل شود و این مهم تاکنون انجام شده است؛ باید به کارخانه داران کمک ‌کرد تا مشکلی برای فعالیت آنها به وجود نیاید و در این ارتباط
مجموعه سوله‌های چینی گستر به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده در حال راه‌اندازی است.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: باوجود اینکه چندین سال است آب به بخش صنعت اختصاص داده نمی شود ام کارخانه‌های موجود در حال فعالیت و امروز کارخانه داران به دنبال جذب کارگر هستند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی حضور وزیران در راستای رفع مشکلات این شهرستان را تاثیرگذار دانست و در خصوص مذاکرات برجام و تحریم‌ها خاطر نشان کرد: ما رفع تحریم ها را خواستار هستیم و در مذاکرات برجام از حق قانونی و عزت کشور دفاع می‌کنیم و بدنبال برداشتن تمامی تحریم‌های ظالمانه هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب منشا خیر وبرکت برای کشور باشد و انتظار داریم وی وزرایی انتخاب کند که بتوانند مشکل کشور را حل کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با تبریک هفته قوه قضاییه، شهادت اعضای دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی را تسلیت گفت. 



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل