بازنده اصلی جنگ‌های اخیر رژیم صهیونیستی است

شکست اسرائیل ترمیم‌ناپذیر است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در جمع کارکنان فرمانداری، اظهار داشت: اتفاقات اخیر که در فلسطین در حال شکل گیری است اتفاقی حیرت انگیز، شگفت انگیز و غم‌انگیز است.

وی افزود: باید بدانیم ۲۰ سال پیش مجاهدین، مبارزین و مقاومت فقط با سنگ از خودشان دفاع می‌کردند و هزاران شهید در این مسیر داده‌اند، چون با دست خالی مقاومت می‌کردند، اما امروز می‌بینیم جریان مقاومت در فلسطین مسلح شده به سلاح‌های دست سازی که قدرت و علم پوشالی رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است.

فرماندار فامنین توضیح داد: سلاح‌ها را جوانان فلسطینی مبتکرانه خودشان ساخته‌اند و تردید نداشته باشید ولو اینکه غزه با خاک یکسان شود بازنده اسرائیل است، چون شکست و سیلی‌ای که خورده ترمیم ناپذیر است. امروز اسرائیل بالای هزار نفر کشته و مجروح داده و چند صد نفر آمریکایی و افسر تراز بالای اسرائیلی اسیر شده‌اند و اکنون نیز اسرائیل با خوی وحشی‌گری این کار‌ها را انجام می‌دهد که به ضرر خودشان است.

حسینی گفت: این حرکت شروعی برای از بین رفتن رژیم صهیونیستی است، زیرا یهودی‌ها جان دوست، ترسو و حسابگر هستند و وقتی ببینند جانشان در خطر است خودشان رژیم صهیونیستی را تخلیه می‌کنند. چند وظیفه داریم، اول اینکه اهل تبیین باشیم و دستاورد‌های فلسطین را بین مردم بازگو کنیم دوم به هر شکل که ممکن است، کمک کنیم و در گام سوم دعا برای پیروزی جبهه مقاومت و اسلام داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید