نماد سایت مجاهدت

بازنده اصلی جنگ‌های اخیر رژیم صهیونیستی است

شکست اسرائیل ترمیم‌ناپذیر است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در جمع کارکنان فرمانداری، اظهار داشت: اتفاقات اخیر که در فلسطین در حال شکل گیری است اتفاقی حیرت انگیز، شگفت انگیز و غم‌انگیز است.

وی افزود: باید بدانیم ۲۰ سال پیش مجاهدین، مبارزین و مقاومت فقط با سنگ از خودشان دفاع می‌کردند و هزاران شهید در این مسیر داده‌اند، چون با دست خالی مقاومت می‌کردند، اما امروز می‌بینیم جریان مقاومت در فلسطین مسلح شده به سلاح‌های دست سازی که قدرت و علم پوشالی رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است.

فرماندار فامنین توضیح داد: سلاح‌ها را جوانان فلسطینی مبتکرانه خودشان ساخته‌اند و تردید نداشته باشید ولو اینکه غزه با خاک یکسان شود بازنده اسرائیل است، چون شکست و سیلی‌ای که خورده ترمیم ناپذیر است. امروز اسرائیل بالای هزار نفر کشته و مجروح داده و چند صد نفر آمریکایی و افسر تراز بالای اسرائیلی اسیر شده‌اند و اکنون نیز اسرائیل با خوی وحشی‌گری این کار‌ها را انجام می‌دهد که به ضرر خودشان است.

حسینی گفت: این حرکت شروعی برای از بین رفتن رژیم صهیونیستی است، زیرا یهودی‌ها جان دوست، ترسو و حسابگر هستند و وقتی ببینند جانشان در خطر است خودشان رژیم صهیونیستی را تخلیه می‌کنند. چند وظیفه داریم، اول اینکه اهل تبیین باشیم و دستاورد‌های فلسطین را بین مردم بازگو کنیم دوم به هر شکل که ممکن است، کمک کنیم و در گام سوم دعا برای پیروزی جبهه مقاومت و اسلام داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل