نماد سایت مجاهدت

باید به بعد معنوی خدمت به خلق توجه کرد

بعد معنوی خدمت به خلق مورد وجه قرار گیرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور، اظهار داشت: خرمشهر به دست خدا، برای بندگانش آزاد شد.

وی با بیان این‌که در شرایطی هستیم که قوای سه گانه کشور هم‌سوی با نظام، قانون اساسی و مردم هستند، افزود: هر نماینده مجلس از هر منطقه، نماینده کل مردم است و باید احساس مسئولیت نمایندگی از مردم را داشته باشد.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه باید به بعد معنوی خدمت به خلق توجه کرد، افزود: عالم بزرگواری به نام «فقیه سبزواری» در مشهد بود که بسیار باسواد و فقیه بود و فلسفه تدریس می‌کرد؛ ولی کارش کمک به دیگران بود.

وی با بیان اینکه در شرایط گرسنگی این عالم برای خودش هیچ ارزشی قائل نبود، اضافه کرد: او برای حل مشکل مردم مظلوم که پناهی نداشتند، از صبح تا شب می‌دوید تا گره انسان گرفتار را باز کند و برخی از مسئولان که به او اهانت می‌کردند، برای او مهم نبود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هنگامی که «فقیه سبزواری» بیمار بود، خبر مرگ او در مشهد پیچید، گفت: وقتی خوب شد، به شاگردانش گفت: من می‌دانستم حالا نمی‌میرم؛ به این دلیل که من فقیه هستم و علمم را از امام صادق (ع) گرفتم و وقت مرگمم روز شهادت امام صادق (ع) خواهد بود.

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: اخلاص در کار، عمل و گفتار تا حدی است که شخص می‌تواند آینده خود را براساس اخلاص خود تعیین کند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل