نماد سایت مجاهدت

برای خدمت خالصانه باید هوای نفس را قربانی کنیم


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا حیدری» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار داشت: عرفه روز معرفت هست، معرفتی که برگرفته از شناخت و آگاهی باشد و در این روز بنده با حالت تزلزل به درگاه خداوند می‌رود و راز و نیاز می‌کند و ما باید این روز را قدر بدانیم و نهایت استفاده را از آن ببریم.

وی با اشاره به عید قربان بیان کرد: عید قربان که عید بندگی به شمار می‌رود و در این روز با الگو گیری از ابراهیم خلیل، اسماعیل‌های خود را باید قربانی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: اسماعیل‌های ما می‌تواند حب به دنیا و چیزهای دنیوی باشد که با قربانی کردن آن می‌توان به معبود بیش از پیش نزدیک شد.

حیدری تصریح کرد: هر شخص در هر پست و مقام که خدمت می‌کند باید هوای نفس، خودخواهی و زیاده‌خواهی را قربانی و از بین ببرد تا خدمت خالصانه در راه خدا داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عید قربان درس ایثار و از خودگذشتگی را به همراه دارد، گفت: در این روز مسلمانان گوسفند و گاو قربانی می‌کنند و در میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌کنند و در این روز نوع دوستی را ارج می‌گذارند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدهای انتخاباتی باید هوای نفس خود را قربانی کرده و با عزت نفس و کرامت در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی شرکت کنند و هرگونه که هستند نشان دهند تا مردم با آگاهی کامل شخص اصلح را انتخاب کنند.

حیدری ادامه داد: در سال جاری انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و دوستان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران منتظر نتیجه انتخابات هستند؛ زیرا حضور باشکوه در انتخابات باعث شادی دوستان و عدم مشارکت مردم باعث خرسندی دشمنان می‌شود.

وی تاکید کرد: بی‌شک حضور پرشور مردم در انتخابات باعث اقتدار و شکوه ایران اسلامی در مجامع گوناگون خارجی و بین‌المللی خواهد شد.
 
 انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل