نماد سایت مجاهدت

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های شهدای گمنام در اردبیل

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های شهدای گمنام در اردبیل


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (چهارشنبه) چهاردهمین جلسه هماهنگی برنامه‎ها و مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری 10 شهید گمنام استان اردبیل با حضور «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.

«علی واحد» در این جلسه گفت: شهدای گمنام، با حضور خود در استان اردبیل برکت و نعمت الهی را به مردم استان به ارمغان می آورند و آنان واسطه فیض و رحمت پروردگار هستند.

واحد افزود: مراسم استقبال رسمی از 10 شهید گمنام در فرودگاه اردبیل، روز شنبه سوم دی ماه از ساعت 10 صبح در مقابل سالن حجاج این فرودگاه با حضور مقامات استانی و شهرستانی و فرماندهان و نیروهای انتضامی و نظامی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنامه های متعدد و یادواره های مختلفی با حضور شهدای گمنام در سراسر استان برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما در ستاد برگزاری مراسمان شهدای گمنام بر این است که مردم شریف استان اردبیل حداکثر بهره مندی معنوی و روحی را از حضور شهدای گمنام در استان داشته باشند.

سرهنگ پاسدار «شکر عبدی» جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: شهدا و فرهنگ عاشورایی آنان سرمایه ها و میراث اصلی و ماندگار انقلاب اسلامی برای نسل های بعدی و آیندگان هستند و باید برای حفظ و انتقال این فرهنگ به نسل های بعدی و آیندگان تلاش و برنامه ریزی جهادی داشته باشیم.

عبدی افزود:  2 شهید گمنام نیز در محوطه سپاه حضرت عباس (ع) و تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) خاکسپاری خواهند شد و تمامی کارکنان و نیروهای سپاه استان و تیپ حضرت عباس (ع) بی صبرانه منتظر این رویداد مبارک هستند.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار «میرحبیب هاشمی» معاون هماهنگ کننده تیپ 37 حضرت عباس (ع) و دیگر اعضای شرکت کننده در جلسه، به بیان پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه های شهدای گمنام پرداختند و تصمیمات لازم با رعایت دستورالعمل های موجود اتخاذ شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل