نماد سایت مجاهدت

برگزاری ۳۱ همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران

برگزاری ۳۱ همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: ۳۹ امامزاده و بقعه شاخص استان میزبان جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت هستند.
 
وی با بیان اینکه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در بقاع متبرکه اجرا شده است، افزود: مراسم شعرخوانی، مدیحه‌سرایی و کاروان شادی شمیم کرامت در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: به مناسبت دهه کرامت کاروان «سفیران کریمه» از قم و کاروان «زیر سایه خورشید» از مشهد مقدس در بقاع متبرکه حضور پیدا کرده و به جشن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حیدری جناسمی از برپایی ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه کرامت ویزیت رایگان در برخی بقاع متبرکه استان با حضور پزشکان عمومی و متخصص انجام می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های مهم و محوری دهه کرامت را برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت امامزادگان عنوان کرد و افزود: استان مازندران از نظر میزبانی از امامزادگان رتبه نخست کشور را دارد و به همین خاطر در ایام پایانی دهه کرامت ۳۱ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران از خادمین، مدیران، هیات امنا و امامان جماعت امامزادگان و بقاع متبرکه استان تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام حیدری جناسمی عنوان کرد: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ با سخنرانی حجت‌الاسلام شیری مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل