نماد سایت مجاهدت

تحریم‌های آمریکا به مثابه جنایات جنگی است

//////


به گزارش مجاهدت از خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «کاظم غریب‌آبادی» رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی  در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این نشست برای تبیین و بازخوانی هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار شده است.

غریب آبادی با بیان اینکه شان نزول و نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی را مطلع هستید، ادامه داد: ما از ۷ تیر تا ۱۲ تیر شاهد جنایات رژیم آمریکا علیه ملت مظلوم ایران هستیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه افزود: جنایات آمریکا از ۶ تیر آغاز شد؛ زمانی که گروهک تروریستی منافقین بمبی را در ضبط صوت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) کار گذاشتند که به فضل الهی ابن اقدام ناکام ماند و این اولین جنایت آمریکایی‌ها است.

وی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی توسط آمریکایی‌ها ایجاد شده است، تاکید کرد: مسئولیت اقدامات تروریستی گروهک‌های تروریستی داعش و تکفیری‌ها متوجه آمریکایی‌ها است.

دبیر ستاد حقوق بشر تاکید کرد: آمریکایی ها جنایات بزرگ دیگری مرتکب شده که حمایت از رژیم بعث و صدام و جنایات آنها علیه مردم بود که منجر به شهادت و مجروحیت هموطنان عزیزمان شد.

غریب آبادی وضع تحریم های یکجانبه علیه مردم ایران را یکی دیگر از جنایات آمریکایی‌ها برشمرد و افزود: از طریق تحریم ها نه تنها جان بسیاری از هموطنان عزیزمان به خطر می‌افتد بلکه تحریم‌ها به مثابه جنایات جنگی است.

رئیس ستاد هفته بازخوانی و حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی در بهشت امن کشورهای غربی مستقر هستند، تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین به غربی ها هم رحم نمی کنند و مستندات بسیاری داریم که دست به اقدامات تروریستی فراوانی می زنند و برای کشورهای میزبان خودشان تهدید هستند و در ۶ ماه گذشته اعضای آنها اعتراف می‌کردند که ۱۷ هزار نفر را کشتیم و بیشتر هم می کشیم.

ادامه دارد …

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل