نماد سایت مجاهدت

تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگر در همدان

تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگر در همدان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «یوسف شعبانی» مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان امروز (چهارشنبه) در یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان اظهار داشت: حدود ۸۰ برنامه برای هفته کارگر پیش بینی شده است و برای نخستین بار در این هفته یادواره شهدای کارگر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره ذیل کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، افزود: با همکاری بنیاد شهید استان همدان، ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان شناسایی شدند و امروز شاهد برگزاری یادواره برای این شهدا هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: قدرشناسی و قدردانی در آموزه‌های دینی ما نهادینه شده و مورد تاکید ائمه معصومین است و این قدرشناسی چه بهتر از مقام شامخ شهید باشد.

وی ادامه داد: امروز میزبان خانواده شهدای کارگر هستیم، پیام ما این است که شهدای کارگر قابل فراموش شدن نیستند و شان و منزلت شهدای ما بر اساس آموزه‌های دینی خیلی بزرگتر از این یادواره‌ها است.

شعبانی یادآور شد: برگزاری این نوع یادواره‌ها زیر نظر معاونت اجتماعی این اداره کل است و متعهد می‌شویم از برگزاری این نوع برنامه‌ها برای جامعه کارگری دریغ نکنیم.

وی با اعلام خبر تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگردر استان همدان گفت: از اهداف این دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای کارگر، جمع آوری اسناد شهدای کارگر در راستای کنگره هشت هزار شهید استان و همچنین نامگذاری اماکن کارگری به نام این شهدا است که در اولین اقدام سالن چند منظور فلکه مدرس به نام شهدای کارگر نامیده شده است.

مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نسبت به شناسایی شهدای شاخص جامعه کارگری و تجلیل از خانواده آنان با محوریت دبیرخانه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در استان همدان ۲۵۸ هزار کارگر بیمه شده وجود دارد که ۱۴۲ هزار نفر دارای بیمه اجباری هستند و با یک خانواده ۸۵۰ هزار نفری به عنوان بزرگترین کانون جمعیتی استان محسوب می‌شویم و ما خدمتگزار این خانواده هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل