نماد سایت مجاهدت

تشکیل ۶ کمیته برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی 

تشکیل ۶ کمیته برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی 


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدرضا قلندرشریف» شهردار مشهد در دومین نشست ستاد تمهیدات مراسم شهید جمهور اظهار داشت: با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی دو جلسه هماهنگی جهت پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت سیاه‌پوش‌کردن فضای شهری و برگزاری باشکوه مراسم تشییع رئیس‌ جمهور شهید در مشهد برگزار شد.

وی افزود: جهت هرچه باشکوه برگزار شدن تشییع آیت‌الله رئیسی و همراهانش، در شهرداری ستادی با شش کمیته در بخش‌های مختلف با هدف بسیج امکانات مدیریت شهری تشکیل شده است.

شهردار مشهد ادامه داد: مدیریت کمیته‌ها برعهده معاونت‌های تخصصی شهرداری مشهد است تا برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم به بهترین شکل انجام و اجرایی شود.

قلندر شریف گفت: در حال حاضر یکی از کارویژه‌های شهرداری برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی و خدمات‌رسانی مناسب است که با برگزاری جلسات هماهنگی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی امکانات شهرداری در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فرهنگی، حمل‌ونقل عمومی و سایر بخش‌ها برای مهیاشدن شهر جهت برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید بسیج شده است.

وی بیان داشت: موظف هستیم تا هرآنچه در توان داریم برای خدمت‌رسانی جهت برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهید آیت‌الله رئیسی که از همراهان قدیمی و پرتلاش رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدین صدیق و انقلابی بود، به‌کار بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل