نماد سایت مجاهدت

تشییع باشکوه رئیس‌جمهور شهید نتیجه خدمت به مردم است

تشییع باشکوه رئیس‌جمهور شهید نتیجه خدمت به مردم است


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به حضرت امام خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.

سودانی در این دیدار خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در این شرایط متاثرکننده به دیدار حضرتعالی آمدم تا مراتب حزن، اندوه و تعزیت دولت و ملت عراق را به دولت و ملت ایران اعلام کنم. آنچه ما از آقای رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران دیدیم چیزی جز صداقت، اخلاص، پاکی، کار و تلاش و خدمت به مردم نبود.

نخست‌وزیر عراق همچنین با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید ایران، بیان داشت: تصاویری که من امروز از تلویزیون دیدم پیام‌های روشنی داشت که مهم‌ترین پیام آن، عمق ارتباط مستحکم مردم با مسئولان در جمهوری اسلامی، به‌رغم همه فشار‌ها و تحریم‌ها و این حادثه ناگوار است.

سودانی تاکید کرد: پیام دیگر حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این است که باید به مردم خدمت کرد و این تشییع باشکوه، نتیجه خدمت به مردم است و این درس باید سرلوحه ما در عراق نیز باشد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل