نماد سایت مجاهدت

تفحص پیکر شهید شجاعی تلنگری بود تا بیشتر قدر نظام اسلامی را بدانیم

کشف پیکر شهید شجاعی تلنگری بود تا بیشتر قدر نظام اسلامی را بدانیم/ دعای مادران شهدا درخت ضامن بقای انقلاب اسلامی است


 سرهنگ پاسدار «رشید کبودوندی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: پیدا شدن پیکر مطهر شهید «عیسی شجاعی» نور امیدی بود تا مردم بدانند شهدا همچنان پشتبان مردم، نظام و انقلاب هستند و هرگز آن‌ها را تنها نگذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: کشف پیکر مطهر این شهید والامقام تلنگری بود تا بیشتر قدر این نظام و انقلاب که با خون دل‌ها به دست آمده است را بدانیم و راه شهدا را تداوم بخشیم.

سرهنگ کبودوندی با اشاره به دیدار با خانواده معظم شهید عیسی شجاعی، افزود: انتظار چهل ساله صبر و معرفت الهی می‌خواهد و عمل بسیار بزرگی است که خداوند به خانواده شهید شجاعی اعطا کرده، اما آنچه از دیدار با خانواده شهید شجاعی دریافتم نور شور و شعفی بود که از بازگشت پیکر مطهر این شهید بزرگوار در چشمان آن‌ها دیده می‌شد و مرا بسیار خوشحال کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) کرج با تاکید بر اینکه وظیفه ما است که امروز پاسدار آرمان‌های شهدا باشیم، خاطر نشان کرد: دعای پدر و مادران شهدا ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) و تحقق حکومت عدل مهدوی در سرتاسر عالم خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل