نماد سایت مجاهدت

توضیح سخنگوی دولت درباره خط قرمز بودجه ۱۴۰۱

توضیح سخنگوی دولت درباره خط قرمز بودجه ۱۴۰۱


به گزارش مجاهدت به نقل ازمشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: هدف گذاری دولت در بودجه ۱۴۰۱ تحقق رشد ۸ درصدی است، جهت گیری دولت فعال سازی بخش خصوصی، مشارکت و نقش آفرینی مردم است.

خط قرمز بودجه ۱۴۰۱، کسری بودجه، ایجاد تورم و خلق پول است.

سال آینده سازندگی جدی در دولت رخ خواهد داد و شاهد تکمیل بسیاری از طرح های نیمه تمام کشور خواهیم بود.

هزینه های جاری دولت(به استثنای حقوق) در بودجه ۱۴۰۱، ۱۵درصد کاهش یافته است و این بخش در جهت سازندگی کشور هزینه خواهد شد.

دولت مردمی از انتقاد رسانه ها، نخبگان و مردم استقبال می‌کند، طبیعی است که انتظارات از دولت سیزدهم به دلیل مشکلات به ارث رسیده از گذشته زیاد است و دولت هم بصورت شبانه روزی در تلاش برای کاهش مشکلات مردم است.

در ستاد ملی مقابله با کرونا به جهت حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کمک هزینه معیشتی در ایام بیکاری ناشی از کرونا تصویب شده است و توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها اختصاص داده خواهد شد.

هدف جمهوری اسلامی ایران از مذاکرات، لغو موثر تحریم های ظالمانه و غیرقانونی است.

طبیعی است که طرف مقابل که خود بانی تحریم های غیرقانونی است با روایتگری غلط و یکطرفه به دنبال اثرگذاری بر روند مذاکرات است.

امروز توافق با پیشنهادات و ایده های سازنده طرف ایرانی کاملا در دسترس است، به شرطی که اراده جدی در طرف مقابل وجود داشته باشد.

در چند ماه گذشته ۱۷۵ طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۳/۳ میلیارد دلار از ۲۱ کشور جهان در سازمان سرمایه گذاری مصوب و ۲۶۸ میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی بوده است که تا پایان سال شاهد افزایش چشمگیر آن خواهیم بود.





منبع
خروج از نسخه موبایل