نماد سایت مجاهدت

تیپ ۴۸ فتح با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده‌ است

تیپ ۴۸ فتح با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده‌ است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سفر به نقطه صفر مرزی در سردشت و دیدار با مسئولان تیپ ۴۸ فتح، اظهار داشت: تیپ مقتدر ۴۸ فتح و سربازان ما با شجاعت در برابر هر متجاوزی ایستاده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ارتفاعات سردشت در گذشته در دست پژاک بود که این ارتفاعات با رشادت سربازان ما تصرف شد، افزود: عناصر تروریستی در ارتفاعات مرزی با حفر تونل در صدد اجرای برنامه‌ها و عملیات تروریستی بودند که خون پاک فرزندان این استان بر زمین ریخت تا امنیت و آسایش برقرار باشد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: برف و کولاک و سرمای هوا و عدم دید مناسب از جمله مشکلات این مناطق است که تلاش‌های این سربازان در این شرایط سخت ستودنی است تا امنیت، زندگی و شرایط ما در آسایش باشد و می‌بینیم که امروز به برکت حضور سپاه پاسداران، امنیت برقرار است.

حسینی با اشاره به حوزه جهاد کشاورزی و تلاش‌ها در راستای توسعه در این حوزه، ابراز کرد: در گذشته در برخی مناطق کشاورزی رونق نداشت اما امروز با مدیریت و تلاش، کشاورزی رونق دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت تولید محصولات استراتژیکی مانند گندم حرکت کرد، گفت: در تولیدات کشاورزی باید با کمترین هزینه، بیشتر بهره‌وری را داشته باشیم، ضمن اینکه باید در این حوزه مدیریت مصرف داشته باشیم. 

امام جمعه یاسوج به روز بسیج اصناف اشاره داشت و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در بازار تأمین شود زیرا یکی از برنامه‌های دشمن سوءاستفاده از کمبودها در کالاهای اساسی است.

حسینی با اشاره به تبعات بیکاری در جامعه، متذکر شد: جوانان زیادی درصدد ازدواج هستند اما نداشتن شغل مانعی بر سر راه آنها محسوب می‌شود بنابراین باید برای آنها شغل ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در شرایط امروز که تدابیر اقتصادی پیاده می‌شود و از طرفی تحریم‌هایی علیه بنیان‌های اقتصادی اجرا شده، باید در کنار هم باشیم و نسبت به هم رحم و ترحم داشته باشیم، زیرا رحم و مروت سبب برکت در مال و نعمت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل