نماد سایت مجاهدت

ثمره دفاع مقدس رویش جوانه‌های مقاومت است

ثمره دفاع مقدس رویش جوانه‌های مقاومت است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در نشست مسئولین سیاسی نیرو‌های مسلح گیلان که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت برگزار شد، اظهار داشت: بوجود آمدن فصل جدید در حوزه روابط بین الملل، نتیجه وقوع انقلاب اسلامی در دوران دوقطبی است که سیاستمداران و راهبرد نویسان آمریکایی را به فکر فرو برد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین فاجعه و عقب نشینی برای آمریکا بود، تصریح کرد: با وجود انقلاب شاهد افول شتاب دار تسلط سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا و اروپا در جهان اسلام و خاورمیانه هستیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه امروز تمام سرزمین‌های اسلامی برای استکبار ناامن شده است، افزود: کشور‌های اسلامی دیگر نقطه منفعت طلبی آمریکایی‌ها نیستند.

وی با اشاره به شکوه حماسه هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگویی موفق برای کشور‌های مستضعف و عدالت خواه در منطقه، خاطرنشان کرد: امروز در تحولات جهانی شاهد الگوپذیری کشور‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران علیه استکبار هستیم که روز به روز در حال گسترش است.

سرهنگ حبیبی متذکر شد: ثمره دفاع مقدس امروز رویش جوانه‌های مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و… می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل