نماد سایت مجاهدت

جبهه حق پیروز واقعی و نهایی نبرد حق و باطل است

جبهه حق پیروز واقعی و نهایی نبرد حق و باطل است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محمود محمودی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیر و کارزین با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل به ویژه در جریان اغتشاشات اخیر اظهار داشت: همیشه پیروزی واقعی و نهایی نبرد حق و باطل با جبهه حق بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس از معرفت نسبت به امام، همسویی با امام و رهبری و اطاعت‌پذیری از رهبر و در مسیر رهبر بودن به عنوان مولفه‌‌های ضروری این پیروزی نام برد و افزود: اگر امتی امام و پیشوا بالای سر خود نداشته باشد دشمن احساس خطر نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده معرفت و بصیرت در شناخت مسیر و بصیرت در شناخت جبهه دشمن و جریان‌شناسی را به عنوان دیگر ضرورتهای این پیروزی برشمرد و گفت: ظاهر مطلوب برخی جریانات نباید ما را فریب دهد و اگر فتنه‌های دشمن را نشناسیم دچار فریب می‌شویم و دشمن بر ما چیره می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر صبر و استقامت برای رسیدن به پیروزی را به عنوان آخرین مولفه پیروزی حق برابر باطل دانست و از مردم خواست با صبر و استقامت منتظر پاداش پیروزی باشند.

در پایان این مراسم از تلاشهای حجت‌الاسلام جواد آذرگون مسئول دفتر سابق نمایندگی تقدیر  و تجلیل شد و حجت الاسلام حسین حلفی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قیر و کارزین منتصب شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل