مجاهدت

جشن پیروزی رییس جمهوری منتخب در پاکدشت برگزار شد


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، صدها نفر از مردم و هواداران رئیس جمهوری منتخب در شهرستان پاکدشت، عصر روز دوشنبه با تجمع در مصلای نماز جمعه، به شکرانه حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و کسب اکثریت آراء توسط سیدابراهیم رئیسی تجمع کرده و به شادی پرداختند.

حاضران در این جشن با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری منتخب، پیروزی ملت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را گرامی داشتند.
 

در این اجتماع خودجوش که با حضور اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، حاضران با پخش شیرینی و شکلات به شادی و سرور پرداختند.

خارج از محوطه مسجدجامع شهرستان پاکدشت نیز گروه‌های مردمی، بین رهگذران شربت و شیرینی پخش کرده و دیگران را نیز در شادی خود سهیم کردند.

گروه‌های منتخب سرود و تواشیح در این جشن برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این جشن به خبرنگار ایرنا گفت: این شادی، نشأت گرفته از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با هجمه دشمنان قسم خورده نظام است که تلاش کردند از حضور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز جلوگیری کنند.
 

جشن پیروزی رییس جمهوری منتخب در پاکدشت برگزار شد

محمد پازوکی افزود: مردم ایران به خاطر عشق به نظام و فارغ از این که چه کسی پیروزی انتخابات است، شادی می‌کنند و قطعا این امر، اتحاد و همدلی مردم را در پیشبرد اهداف نظام بیشتر می‌کند.

یکی دیگر از این افراد نیز اظهار داشت: فصل انتخابات و رقابت‌های مرسوم این ایام به پایان رسیده و رئیس دولت سیزدهم، رئیس جمهوری همه افراد و حتی کسانی است که به هر دلیل در این انتخابات شرکت نکرده‌اند.

مریم خانی افزود: مهمترین اصل، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز همه وظیفه دارند پشت سر رهبر معظم انقلاب، با حفظ وحدت و همدلی، از رئیس جمهوری منتخب حمایت کرده و او را در پیشبرد اهداف والای نظام یاری رسانند.

سید ابراهیم رییسی روز ۲۸ خرداد ماه با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل