نماد سایت مجاهدت

حجاب اسلامی تجلی زیبایی‌های معنوی زن است

حجاب اسلامی تجلی زیبایی های معنوی زن است


«فاطمه کمیلی» مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: دین مبین اسلام، در راستای حفظ شعائر اسلامی و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا رعایت حجاب، تاکیدات مکرری داشته و دارد.

وی افزود: حجاب اسلامی تجلی زیبایی های معنوی زن است و بدون شک حجاب دینی، زن را از آفات و بیماری های بسیاری بیمه می کند.

کمیلی با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه اولویت اصلی است، گفت: دشمن با فریضه عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار است و هر کس در راستای تضعیف ارزش های جامعه گام بردارد در زمین دشمن بازی کرده است.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که اگر هر فرد اخلاق خود را در جامعه کنترل کند حجاب و عفاف نیز در جامعه رونق می‌گیرد. خاطر نشان کرد: اگر در جامعه عفاف و حجاب نهادینه شود، خیلی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود .دشمنان می خواهند با گرفتن این موارد به اهداف خود برسند.

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت ها عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با کمرنگ تر ارزش های اسلامی به اهداف شوم خود برسند.

این مسئول ادامه داد: ما نیز باید با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده، به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل