نماد سایت مجاهدت

خاطره‌ای شنیدنی از فداکاری خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور

خاطره‌ای شنیدنی از فداکاری خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و یار صدیق رهبر معظم انقلاب و همراهنشان از رفاقت خود با شهید سیدمهدی موسوی سخن گفت.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید سیدمهدی موسوی در سفر استانی رئیس جمهور به لرستان، یادآور شد: در این سفر زمانی که ماشین شهید جمهور حرکت می‌کند؛ خانمی مسن قصد نزدیک شدن به ماشین در حین حرکت را دارد که امکان تصادف پیش می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این زمان، شهید سیدمهدی موسوی با فداکاری برای جلوگیری از تصادف خانم خود جلو می‌رود و خانم را به عقب می‌کشد که در این هنگام ماشین از روی پای شهید رد و پای بزرگوار خیلی بد شکسته می‌شود بطوریکه پای شهید موسوی دو‌سه‌ سانتی‌متر هم کوتاه شد و موقع راه رفتن مشخص بود.

وی ادامه داد: انصافا شهید سیدمهدی موسوی فداکاران و خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور بود و بالاترین سعادت برای یک محافظ این است که همراه شخصیتش همیشه باشد که ایشان هم جاودانه شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل