نماد سایت مجاهدت

خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده است

خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در یادواره شهدای مقاومت اسلامی و یادبود شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت دستان لرزان نتانیاهو جنایتکار پس از عملیات وعده صادق نشان از قدرت و عظمت محور مقاومت دارد.

وی با بیان اینکه برخی در کشور به دنبال ارائه تصویر شکست و روایت ضعف از محور مقاومت بودند، افزود:  اما این یک سال که با غم و شادی های زیادی همراه بود حقانیت و عظمت جبهه مقاومت را به همه ثابت کرد، هزینه های زیادی شده تا به این نصر و پیروزی برسیم و برهم زدن خواب آشفته صهیونیست ها در عادی سازی روابط رژیم کودک کش اسرائیل با جهان اسلام از مهمترین پیروزی های عملیات طوفان الاقصی بود. 

فرماندار ملایر تصریح کرد: خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده هست و رسوایی جهان غرب در اجرای حقوق بشر باعث همسویی مردم جهان با محور مقاومت شده هست، رژیم صهیونیستی امروز از نوار مظلوم غزه و حزب‌الله مورد حمله موشکی قرار می گیرد و این نشان می دهد علیرغم ایجاد فضای جنگ و استفاده حداکثری از سلاح، هیچ دستاوردی جز کودک کشی و جنایت نداشته هست. 

وی متذکر شد: عملیات وعده صادق یک و دو نشان داد قدرت نوظهور جهانی، ایران بزرگ اسلامی هست و جهان باید بپذیرد ایران و محور مقاومت در سایه هدایت نعمت بزرگ ولایت قدرتی هست بلامنازع و شکست ناپذیر.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل