خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده است

خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در یادواره شهدای مقاومت اسلامی و یادبود شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت دستان لرزان نتانیاهو جنایتکار پس از عملیات وعده صادق نشان از قدرت و عظمت محور مقاومت دارد.

وی با بیان اینکه برخی در کشور به دنبال ارائه تصویر شکست و روایت ضعف از محور مقاومت بودند، افزود:  اما این یک سال که با غم و شادی های زیادی همراه بود حقانیت و عظمت جبهه مقاومت را به همه ثابت کرد، هزینه های زیادی شده تا به این نصر و پیروزی برسیم و برهم زدن خواب آشفته صهیونیست ها در عادی سازی روابط رژیم کودک کش اسرائیل با جهان اسلام از مهمترین پیروزی های عملیات طوفان الاقصی بود. 

فرماندار ملایر تصریح کرد: خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده هست و رسوایی جهان غرب در اجرای حقوق بشر باعث همسویی مردم جهان با محور مقاومت شده هست، رژیم صهیونیستی امروز از نوار مظلوم غزه و حزب‌الله مورد حمله موشکی قرار می گیرد و این نشان می دهد علیرغم ایجاد فضای جنگ و استفاده حداکثری از سلاح، هیچ دستاوردی جز کودک کشی و جنایت نداشته هست. 

وی متذکر شد: عملیات وعده صادق یک و دو نشان داد قدرت نوظهور جهانی، ایران بزرگ اسلامی هست و جهان باید بپذیرد ایران و محور مقاومت در سایه هدایت نعمت بزرگ ولایت قدرتی هست بلامنازع و شکست ناپذیر.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید