نماد سایت مجاهدت

دانشنامه جنگ جامع ترین اثر در مورد دفاع مقدس است

دانشنامه جامع ترین اثر در مورد دفاع مقدس است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در نشست کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شش هزار و 544 شهید استان لرستان که امروز (سه شنبه)در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات مرتبط با کنگره این است که به یک مفاهمه برسیم که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید چکار کنیم.

وی با تاکید بر فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مرتبط با کنگره شهدا در استان، افزود: برنامه ها باید به گونه ای نمود داشته باشد که مردم متوجه تغییرات و فعالیت‌های کنگره باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد  و کارگاه‌های آموزشی در راستای دانشنامه دفاع مقدس لرستان گفت: این دانشنامه بزرگترین کار در زمینه دفاع مقدس است و در نوع خودش بی نظیر است.

رشیدی تصریح کرد: دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان بایستی یک دانشنامه کامل و جامع باشد و یک مرجع بزرگ علمی، فرهنگی و اجتماعی از نظر نوشتاری و اطلاعات و داده‌های دوران دفاع مقدس استان لرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های علمی انجام شده یک شیوه‌نامه برای دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان تهیه شده است که در این زمینه در کشور، پیشگام هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل