نماد سایت مجاهدت

در گفتار و رفتار مانند حضرت زهرا (س) رفتار کنید

در گفتار و رفتار مانند حضرت زهرا (س) رفتار کنید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«داوود امین چورته» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«داوود امین چورته» فرزند «محمدعلی» یکم اردیبهشت ۱۳۴۲ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۶۰ در اهواز (بستان) به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید

به شما عزیزان توصیه می‌کنم حق کسی را ضایع نکنید و به حق خود قانع باشید؛ چراکه حق الناس مانع برآورده شدن حاجات است. در خواندن نماز اول وقت کوتاهی نکنید و آن را در مسجد بخوانید و بدانید که نماز اول وقت رزق و روزی تان را افزایش می‌دهد. در مراسم تشییع پیکر شهدا شرکت کنید تا خانواده شهدا احساس تنهایی نکنند. به خواهرانم توصیه می‌کنم در گفتار و رفتار مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) رفتار کنند تا سعادتمند شوند.

اتت‌های پیام/   

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل