نماد سایت مجاهدت

دستگاه‌ها اقدامات خود را در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس ثبت کنند

دستگاه‌ها اقدامات خود را در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس ثبت کنند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مناسبت اربعین حسینی (ع)، یادآور رشادت سلحشورانی است که در مسیر سیدالشهدا (ع) گام نهادند.

وی با اشاره به ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور گفت: بر اساس این ابلاغ، استاندار رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی و هفته دفاع مقدس استان است و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش دبیری آن را بر عهده دارد.

لقمانپور تاکید کرد: ضرورت دارد ساختار شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های قم، جعفرآباد و کهک استان با مسئولیت فرماندار و دبیری سپاه ناحیه آن شهرستان ایجاد شود.

وی با بیان اهمیت قدردانی از افتخارات مردم قهرمان ایران در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد حماسه عاشورایی دفاع مقدس امسال از ۳۰ شهریور همزمان با دیدار فرماندهان و پیشکسوتان با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) و در استان قم به صورت ویدئوکنفرانس در سالن همایش موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور در روز ۳۰ شهریور، خاطرنشان کرد: در استان قم از ۳۲ هزار پیشکسوت حماسه و ایثار در دوران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه با امور ایثارگران استانداری قم عنوان کرد: در این جلسه لیست تمامی ایثارگران دستگاه‌های مختلف استان تهیه شده و از آنان برای حضور در همایش تجلیل، دعوت خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: امسال دومین کنگره ملی شهدا را در دستور کار داریم و ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های استان برنامه‌ها و مستندات خود پیرامون هفته دفاع مقدس و مراسم مربوط به شهدا را در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت به آدرس Defadoc.ir بارگذاری کنندتا وضعیت استان قم نسبت به سال گذشته ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل