نماد سایت مجاهدت

دفاع‌ مقدس پایه اقتدار امروز کشور است

دفاع‌ مقدس پایه اقتدار امروز کشور است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: هر اتفاقی در هر گوشه‌ای از دنیا که رخ دهد، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها آن را نشر می‌دهند و نقش اساسی در تبدیل جهان به دهکده جهانی دارند، لذا سازمان‌ها و مسئولان باید از رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در این ایام و با تحول روزافزون دنیا، ارزش و جایگاه رسانه‌ها افزایش پیدا کرده است، افزود: خوشبختانه خبرگزاری‌های استان فعال بوده و دلیل آن تعهد و برخورداری از نیروی توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید صادق باشند و وقایع را آن‌طور که هست نشان دهند، تصریح کرد: متاسفانه اغلب رسانه‌های غربی صادق نیستند و شیطنت رسانه‌ای دارند، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران وظیفه دارند هر آنچه که اتفاق می‌افتد را خوب و بجا گزارش کنند تا مردم دچار اشتباه نشوند و تحت تاثیر اخبار دروغ و کذب قرار نگیرند.

موسوی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که بعد از انقلاب در ایران اتفاق افتاد و اهمیت زیادی دارد، دفاع‌مقدس است، بیان کرد: هشت سال دفاع‌مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود که در منطقه ایران و عراق علیه ایران اتفاق افتاد، ایران در این جنگ از بسیاری از تجهیزات حتی سیم خاردار نیز محروم بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه مادران، پدران و زنان عزیزان خود را روانه جنگ کرده و پایه اقتدار و پیشرفت امروز را فراهم کردند، ادامه داد: جنگ با وجود چهره سیاهی که دارد، یک گنج است و یکی از ابزارهای مهمی که می‌تواند این گنجینه را بدون تحریف به مردم و نسل جوان نشان داد، رسانه است.

وی با اشاره به اینکه پایه اقتدار امروز دفاع‌مقدس است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز نیز به دنبال آسیب رساندن به این مرز و بوم و مردمان آن هستند، به هر چیزی دامن می‌زنند و ایران را از هر طریقی تحت فشار می‌گذارند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل