نماد سایت مجاهدت

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «نیکویی» در احمدسرگوراب شفت

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «نیکویی» در احمدسرگوراب شفت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) در جریان سفر به شهرستان شفت و به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهید والامقام عباس نیکویی با پدر و دیگر اعضای خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با پدر و دیگر اعضای خانواده این شهید، تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بویژه پدران و مادران که دوشادوش فرزندان برومند ایران اسلامی با تاسی از صبر حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) ایستادگی کرده‌اند، را امری ضروری برای مسئولان دانست و خواستار دعای خیر این عزیزان برای تعالی و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی در خدمت به مردم ولایتمدار شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تکریم والدین شهدا یکی از وظایف مسئولان استان است، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، با صبوری و استقامت در جامعه حضور دارند و موجب افتخار و الگو برای همگان هستند.

عباسی در این دیدار که شهردار احمدسرگوراب (برادر شهید نیکویی) و شماری از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند، پس از شنیدن مسائل و مشکلات این منطقه؛ دستورات لازم برای رسیدگی و رفع آنان را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار شفت صادر کرد.

وی همچنین گفت: یکی از درخواست‌ها استقرار مرکز فوریت‌های پزشکی و درمانی بود که ان‌شاالله به یمن ولادت حضرت معصومه (س) و برکت حضور در منزل شهید نیکویی عزیز این مهم بزودی اتفاق خواهد افتاد.

شهید عباس نیکویی سال ۶۵ در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی سومار به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل