مجاهدت

دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای قم با خانواده نخستین مدال‌آور پاراالمپیک ایران+ تصاویر


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی‌زاده» نماینده استاندار قم در ستاد ملی کنگره شهدای قم و دیگر اعضای ستاد به همراه تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد قم، با خانواده جانباز شهید «محمدعلی محمدیان قمی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

حاجی‌زاده در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های خالصانه همسر شهید محمدیان بر نقش ایثارگران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: شهدا، ولی‌نعمتان ما، از برکات و نعمت‌های انقلاب هستند که باید شکرگزار این مهم باشیم.

علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز با اشاره به اینکه جانبازان و خانواده‌های‌شان سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند، عنوان کرد: خانواده‌ها و به خصوص همسران شهدای جانباز دارای صبر و شکیبایی مثال زدنی هستند.

وی ابراز کرد: جانبازان شهید در دوران دفاع مقدس وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و پس از آن نیز با ایثارگری و فداکاری‌های بسیار در مسیر نظام و انقلاب اسلامی حرکت کردند و بی‌شک شهادت بهترین مزد برای این شهدای والامقام است.

در ادامه جانباز ۷۰ درصد سید سعید چاوشی همرزم شهید محمدیان قمی، عنوان کرد: شهید محمدیان فعالیت‌های ورزشی خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده بود و این شهید والامقام جدای از رشته بسکتبال با ویلچر، به رشته تیراندازی با تفنگ بادی نیز گرایش داشت.

وی ادامه داد: شهید محمدیان در رشته تیراندازی با تفنگ بادی به قدری استعداد و توانایی داشت که در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به کسب مدال طلا شد؛ همچنین در سال ۱۳۶۹ شهید محمدیان قمی دعوت به مسابقات پارا المپیک هلند شد و مدال برنز قهرمانی جهان در رشته تیراندازی با تفنگ بادی را کسب کرد.

در پایان این دیدار، با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهید «محمد علی محمدیان قمی» و لوح سپاس، از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

نخستین یادواره ۵۶ شهید جانباز ۷۰ درصد قم، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار می شود.

دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای قم با خانواده نخستین مدال آور پاراالمپیک ایران

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل