نماد سایت مجاهدت

روحانیت پرچم‌دار جهاد تبیین است

روحانیت پرچم‌دار جهاد تبیین است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اولین نشست تخصصی و‌ بصیرتی «نقش روحانیت در جهاد تبیین و استمرار انقلاب اسلامی» امروز با حضور جمعی از طلاب بسیجی و رزمنده استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه کاکان شهرستان بویراحمد برگزار شد.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست روحانیت را پرچم‌دار جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: روحانیت همواره در کنار مردم بودند و هستند و این قشر نباید از وظیفه اصلی خود که تبلیغ مسائل دینی و روشنگری است فاصله بگیرند ولو داری جایگاه و پست و مقامی باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خدمات انقلاب اسلامی و دولت را قابل تقدیر دانست و افزود: دولت‌ها نباید مستضعفین را در تأمین مایحتاج زندگی فراموش کنند.

حجت‌الاسلام «سیاوش علیزاده» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی آشنایی طلاب و روحانیون با روش‌های جهاد تبیین و تشریح مسائل روز است.

وی افزود: روحانیون رزمنده و بسیجی باید همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم باشند که مردم با دیدن چنین صحنه‌هایی به میدان آمدن را از پرچم‌داران انقلاب اسلامی الگو بگیرند و دلیل حضور در خط مقدم این است که به فرمایش مقام معظم رهبری امروز وارد جنگ ترکیبی شده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل