نماد سایت مجاهدت

زمین و زمان تنبیه صهیونیست‌ها را ایران تعیین می‌کند

زمین و زمان تنبیه صهیونیست‌ها را ایران تعیین می‌کند


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمدحسن ابوترابی فرد» خطیب نماز جمعه این هفته تهران به معرفی کابینه پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس اشاره و بر انتخاب مدیران در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: توزیع مناسب قدرت نکته مهمی هست که یکی از راه‌های آن، افزایش اختیارات به استانداران عالم، مقتدر، فداکار، پرانگیزه و متعهد هست. باید استاندارانی در تراز انقلاب اسلامی باشند، انتخاب آن‌ها نباید با با نگاه گرایش‌های سیاسی باشد. 

ابوترابی‌فرد همچنین نسبت به فعالیت نهادهای موازی و صرف بودجه برای این نهادها انتقاد کرد و گفت: چقدر نهادهایی داریم که وظایف موازی انجام می‌دهند، چرا این نهادها حذف نمی‌شوند؟ چرا اصلاح نمی‌شود؟ این بار سنگین هزینه‌های جاری کشور پایه تورم و بار سنگینی بر شانه‌های ملت ایران هست.

وی ادامه داد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدام به‌منظور تحول در نظام اداری و ارتقای کارایی نظام و اجرای سیاست‌های کلی، انتخاب مدیران ارشد و میانی که از بن‌دندان به تحول باور داشته باشند هست.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: مدیران دارای انگیزه و اراده راسخ، دانش، تجربه، سلامت، دیانت و امانت، با استفاده از مجامع علمی و دانشگاهی، صاحب‌نظران فهیم و دلسوز، نقشه دلخواه خود را تعیین کرده و با زمانبندی دقیق و حمایت قوای سه‌گانه و ملت عزیز در این راه افتخارآفرین گام بردارند. امیدوارم که در این مسیر گام‌های اصولی برداشته شود.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: یک مدیر باید پیوسته به این مهم فکر کند چه هزینه‌ها و چه کارهای غیر ضروری هست و باید حذف شود، این باید مطالبه رئیس‌جمهور از مدیران ارشد کشور باشد.

خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت رژیم صهیونیستی اشاره و تأکید کرد: صهیونیست‌ها بارها در رویارویی با طرح‌های راهبردی، هوشمندانه و پیچیده جمهوری اسلامی ایران، شکست‌خورده‌اند و نقشه‌های آنان برای تغییر معادلات منطقه ناکام مانده هست.

وی اضافه کرد: ایران به گواهی تاریخ نشان داده هست با تحمیل شرایط امنیتی سخت به تل‌آویو، هیچ تحرک ایذایی آنها را بی‌پاسخ نگذاشته هست؛ وعده مجازات سخت از زبان رهبر معظم انقلاب، یادآور وعده صادقی هست که چند ماه پیش صهیونیست‌ها به التماس وادار کرد که با وساطت کشورهایی این پیام را به تهران منتقل کنند که انتقام ایران سخت نباشد.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: تل‌آویو بهتر می‌داند از وقوع انتقام سخت ناگزیر هست، اما زمین و زمان این تنبیه پشیمان‌کننده را تهران تعیین می‌کند.

انتهای پیام/ 411

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل