نماد سایت مجاهدت

زنده نگه داشتن یاد شهدا راهی برای پیروزی در جنگ نرم است

زنده نگه داشتن یاد شهدا راهی برای پیروزی در جنگ نرم است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در مراسم گلباران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس استان زنجان ضمن گرامیداشت اظهار داشت:  با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دشمن از دست درازی به خاک ایران ناکام ماند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن با تصور ضعف دولت جدید به دلیل تازگی انقلاب به ایران حمله کرد، افزود: در این بین رزیم بعث پیش‌قدم شد و دنیا از وی حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه بارها هم مطرح شده است که جنگ ایران و عراق جنگ دو کشور نبوده است، خاطر نشان کرد: گواه این ادعا به کارگیری تجهیزات کشورهای مختلف توسط کشور عراق و همچنین حضور اسرای مختلف در بین اسرای عراقی است.

موسوی با اشاره به اینکه همین موضوعات نشان می‌دهد دشمن با همه تلاش خود در جنگ ایران و عراق شکست خورده است، عنوان کرد: برای همین امر‌وز دشمن جنگ را به عرصه فرهنگی کشانده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک راه و منش برای پیروزی در جنگ نرم است، تصریح کرد: در حقیقت باید نسل جوانی و نوجوان با شناخت از رخدادهای تاریخی برای ساختن آینده آماده شوند.

انتهای پیام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل